heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Pang

Publicerad 2013-10-11 06:17:20 i Allmänt

Vaknade i morse av att det sköts utanför flera skott i rad, sen blev det tyst en liten stund och så började det igen. Fast nu vet jag inte om det verkligen var skott eller fyrverkerier men vem fan håller på med fyrverkerier strax före 4 på morgonen??? Så jag var lite på min vakt när jag gick till bussen ifall det går en galning lös och skjuter folk. Hoppade till vid minsta lilla ljud:) 
Men nu är jag halvvägs till Uppsala så jag klarade mig :) Det var ju inte så länge sen polisen ringde på dörren för att det hade varit skottlossning utanför oss på natten. 
Tror jag ska skicka iväg ett sms och fråga Anki om hon hörde nåt hon bor ju i närheten. 

Jobbar till 13:15 idag och sen blir det gymmet innan avresa till Enköping:) 

Har lite svårt att gå i trappor idag men annars är det inte så farligt med träningsvärken. 

Vi hörs igen om ni vill vågar och kan 😘


Kram A ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela