heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Observation

Publicerad 2013-10-08 07:56:24 i Allmänt

Fick lite sovmorgon idag och det är ju aldrig fel :) 
Ska sitta och observera hela fm och då är det ju bra att jag är utvilad:) 
I går kväll fick jag fint fika besök av Anki och Micke och deras två barnbarn på snart 3 och 2 år:) Alltid trevligt med spontan besök:) 
Var och träna efter jobbet igår men det gick så där. Kändes som kroppen inte riktigt ville hänga med och min motivation var inte heller på topp. Men tog mig dit i alla fall och körde mitt program. Och det känns ju alltid bra efteråt :) 

Liten och bebis ❤️❤️❤️

Kram A ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela