heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Ledsen

Publicerad 2013-10-09 19:26:24 i Allmänt

Haft en tråkig dag på jobbet och just nu vill jag bara sätta mig ner och stor gråta. Inte ens att träna var kul idag. Att dotter och barnbarn åker till Skåne imorgon och inte vet när de kommer tillbaka gör ju inte att jag blir mindre ledsen, vet att hon är vuxen och gör som hon vill och jag tänker inte stoppa henne. Jag har alltid haft mina barn nära och när min äldsta flytta hemifrån så tyckte jag att det var skit jobbigt. Som tur är bor vi nära och kan ses dagligen om vi vill. Men till Skåne är det ett ex antal mil till:( 
Och jag vill gärna se mitt barnbarn växa upp på nära håll. Men som sagt beslutet är inte mitt så jag ska inte lägga mig i. 
 
Just nu vill jag bara att sambon ska komma hem så jag får gråta ut i hans famn. 
Ledsen för inte ett så roligt inlägg men livet är inte alltid på topp och inte mitt humör heller. 


Kram A ❤️

Kommentarer

Postat av: Ella

Publicerad 2013-10-09 21:34:11

Älskade mamma! Älskar dej!<3

Postat av: Maggan

Publicerad 2013-10-12 20:44:24

Inte kul att känna sig ledsen.Jag har ju barnbarnet 60 mil härifrån men det har gått ganska ok, det som är jobbigt är ju att man missar så mycket i hennes utveckling.
Kram Maggan

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela