heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Kloning

Publicerad 2013-10-21 19:51:10 i Allmänt

Jag behöver klona mig för att kunna göra allt jag ska på en dag. På em är det meningen att jag ska ha kontorstid men tyvärr är det sällan jag får ha det. Det är alltid något annat som måste göras eller möten att gå på eller utbildningar föreläsningar osv. För mig är mina boende prio ett så behövs jag ute på golvet på em så är det där jag är. Trots att högen på skrivbordet växer och mail korgen blir överfylld. Vi lägger ner alldeles för mycket tid för att sitta på möten och dylikt. Vi är väl ändå där för de boende? Dom har ingen glädje av att vi går på möte på möte. Tänk vad mycket tid var och en av alla gamla på äldreboenden skulle få om vi hoppade över vart annat möte. Man behöver tänka till både en och två ggr innan man   bokar in alla dessa möten. 
Ska öppna ett eget boende där fokus ska ligga på de boende till 90%:) 
Så idag fick jag hela 10 min kontorstid på em för att jag behövdes ute på en av mina enheter och då är det självklart för mig att jag är just där jag behövs som mest, trots att högen på skrivbordet växer. Imorgon blir det ingen kontorstid alls för jag ska till Sthlm på föreläsning hela dan:) 


Imorgon får jag träffa den här lilla killen igen, som mormor har längtat ❤️

Kram A <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela