heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Is

Publicerad 2013-10-20 17:02:28 i Allmänt

Idag åkte jag och sambon till stugan utan att väcka Liten:) Hade tänkt fortsätta röja lite i trädgården men inomhus arbete lockade mer idag. Sambon hade tänt en brasa i öppna spisen och den värmde skönt:) Plockade lite innan jag till slut landa i soffan. Och där blev jag kvar en stund så mysigt att bara vara och sitta och titta in i elden:) 
Ute var det inte lika mysigt. Isen har börjat lägga sig på sjön brrr. 

När jag kom hem så tänkte jag blogga lite men då ramla jag på en alkohol kontroll här på sidan:) Så ni som har varit oroliga för min alkohol konsumtion ni behöver inte oroa er längre, den är nämligen ofarlig hi hi. 
Sambon och min äldsta tycker jag är helt knäpp son överhuvudtaget gjorde en:) 
Kram A <3 






Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela