heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

God morgon.

Publicerad 2013-10-10 06:03:21 i Allmänt

Känner mig på bättre humör idag fast det kan ju i och för sig ändras för kl är ju bara 05:50:) 
Har en fullspäckad dag framför mig. 
Jobb, utbildning, pt träff och middag med sambon står på schemat. 
Ser inte direkt fram emot att träffa min pt idag. Jag ska göra ett konditions test och kommer faila stort:) Min mormor på 99 år har nog bättre kondition än mig:) 
Men bara bita i det sura äpplet och göra testet. Och nu kan det ju bara bli bättre med en pt brevid som hejar på mig:) 

Önskar er alla en toppen torsdag❤️


Kram A ❤️

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-10-10 06:35:41

kör hårt

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela