heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Fullt upp

Publicerad 2013-10-06 19:34:57 i Allmänt

Dagen har verkligen i ett idag:) Började dagen med att plocka och städa undan saker så de stod på sina rätta platser. Slängde in en kaka i ugnen och i samma veva kom Ulle och Denise. Skulle färga håret på Ulle, hon blev inspirerad igår när hon såg mitt nyfärgade hår :) 
Ungdomarna med bebis försvann ut sambon åkte till stugan och Ulle åkte hem så var jag helt plötsligt själv hemma:) Det händer typ aldrig. Så jag fortsatte att städa och plocka och fixa. Det är så skönt att få städa i fred sen kan jag gå runt här hemma och bara njuta av mitt rena hem:) Bäst att passa på och njuta för så fort ungdomarna är hemma igen så ser det ut. Jag förstår inte riktigt hur det går till men vips säger det så ligger ingenting där det ska ligga. 
Sen kom Kicki på besök och vi satt länge och prata om både det ena och det andra :) 
Åkte och handla veckans mat med liten när Kicki åkt hem så nu är det gjort:) 
Sen hjälptes vi åt och göra pizzor så det blev hemmagjorda pizzor till middag:) och jag gjorde så klart en pizzabotten på lchf vis:) 
Så här blev min nya färg:) Trivs jätte bra i den, så nu kan barnen sluta gnälla om mina gråa hårstrån för dom är gömda för tillfället :) 

Kram A <3 

Kommentarer

Postat av: Maria Almlöf

Publicerad 2013-10-06 21:21:34

Vad snyggt det blev :-)
Är kakan också LCHF?

Svar: Nä det är ingen LCHF kaka gjorde den till er :)
heltfantastisk.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela