heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

22

Publicerad 2013-10-02 19:44:11 i Allmänt

Nu har jag kört periodisk fasta i 22 dagar och jag är fortfarande förvånad att det går så bra:) Har fått gå ner en storlek i byxorna på jobbet och känner på övriga kläder att det börjar bli för stort:) Så dags att plocka fram skärpet så byxorna sitter uppe:) Ingen ide att köpa nya kläder nu utan får vänta tills jag är klar eller i alla fall kommit lite längre i min viktresa:) 

Att våga är att växa. Våga ta risker. Att växa är att vinna:) 
Så nu har jag bestämt mig ska kasta mig ut i det okända och chansa:) 

Kom ihåg att en vinnare gör vad en förlorare inte vill göra:) 

Kram A ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela