heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Tårar

Publicerad 2013-11-03 11:39:03 i Allmänt

Länge sen jag blogga nu. Men har varken haft tiden eller inspiration till att blogga. Det har varit ganska mycket nu de senaste veckorna och orken har inte räckt till helt enkelt. Många besök på akuten med mellan dottern som har haft problem med gallan men bara fått smärtstillande och blivit hemskickad igen:( Efter en veckas besök på akuten blev hon äntligen inlagd och opererad, men då det inte lyckades med första operationen så blev det en till två dgr efter den första. 5 dgr var hon inlagd och vi har turas om hemma att ta hand om lilla Alexander. Tur att mostrarna var lediga och kunde hjälpas åt att passa den lille<3 Har god lust att göra en lex Maria på hur hon blivit behandlad, man behandlar inte en patient med den smärtan hon hade och dessutom har en liten bebis som behöver sin mamma. Pga det här så var hon tvungen att sluta amma vi hade tur att Alexander tog flaskan så bra. 

I torsdags var jag på seans och fick ett budskap från en patient jag hade för 20 år sedan. Funderar på att gå på en privat seans tycker det låter spännande får väl se om jag kommer iväg nån gång. 

Den här helgen har vi tillbringat i stugan. Kaklet börjar att komma upp på väggarna i köket och det kommer bli sjukt fint när det blir klart:) 

På måndag är det dags att ta tag i träning och kost igen. Tappat fokus när dottern mått dåligt men nu finns det inga ursäkter så bara på det igen:) 

Kram A ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela