heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Reflektion

Publicerad 2013-11-18 19:37:41 i Allmänt

Har reflekterat på en sak, det är så otroligt mycket gnäll på människor om denna Facebook. Vad folk skriver om hur ofta dom skriver och att en del gillar och kommenterar allt som skrivs. Jag fattar inte riktigt varför detta gnäll? Alla får väl skriva vad de vill på sin egen FB?? Ingen har tvingat någon att skapa ett FB konto så varför gnälla så förbannat? Hörde två kvinnor på bussen i morse som prata om någon gemensam vän som hade FB och hon skrev till och med om när hon skulle gå på toa och det tyckte de här två va helt förskräckligt. Men om hon nu har ett behov att skriva allt så låt hon för Guds skull göra det. Man kan ju välja vad man vill läsa.  Nä sluta och gnäll och gör något kreativt av den energin i stället det är mitt råd:) 

Kul att det är flera som hänger på min utmaning:) Imorgon börjar vi och kör 14 dgr framåt:) 

Har varit seg hela dan och inte hittat orken riktigt somnade på bussen hem och det händer aldrig. Vakna med ett ryck när Liten ringde och då var vi nästan i Enköping. 
Mötte upp Liten och gick på utvecklingssamtal mitt sista faktiskt nästa år är hon 18 och vill inte ha mig med:) 
När jag kom hem så blev det gos med Alexander medans sambon fixa middagen:) Johanna ringde och ville gå ut på en promenad men just i kväll var det svårt att få ihop det, men skam den som ger sig:) 

Är han inte så söt så man bara smälter:) 

Kram A ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela