heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Posivitet tack.

Publicerad 2013-11-24 18:24:48 i Allmänt

Är så trött på negativa personer just nu. Ni tar all min energi och jag vet inte vart jag ska hämta ork:( 
Jag försöker verkligen tänka positivt och försöka få andra på bra humör men nu har mina krafter tagit slut så just ikväll orkar jag inte mer. Man kan inte bara ta och ta hela tiden vore kul om man fick något tillbaka någon gång. 
Är nog ganska bra på att visa upp en glad fasad, fast hjärtat kanske gråter. Har aldrig varit mycket för att prata om mina problem med andra. Är mest den som lyssnar på andras problem. 
Vad vill jag ha sagt med detta inlägg då? Ingenting faktiskt i bland behöver man bara få skriva av sig lite. 

Kram A ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela