heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

På topp

Publicerad 2013-11-20 20:16:49 i Allmänt

Imorse när jag vakna så var jag på ett strålande humör:) Visst är det härligt att börja dagen på ett strålande humör? :) 
Det höll i sig ända tills jag kom till jobbet där sprack det, nä skoja bara :) 

Jag möter väldigt mycket vårdpersonal i mitt jobb eftersom jag är ute och handleder arbetsgrupper. Och ibland stöter jag på människor som absolut inte ska jobba i vården överhuvudtaget. Som tur är inte så ofta men idag träffade jag en sån person som skulle jobba på ett lager och inte möta en människa. Ursäkta men det är så jag känner. Att den här personen med den attityden jobbar inom vården är en stor skam. Ingen empati eller medkänsla överhuvudtaget sånt gör mig både ledsen och arg. Stackars pensionärer som möter denna person:( 
Lyckligtvis så är 95% av de jag möter engagerade, lyhörda och omtänksamma och det ska vi vara väldigt tacksamma för. 
Vi som jobbar i vården ska sträcka på oss och vara stolt för de arbete vi utför vi gör skillnad varje dag. Vårat arbete är enormt viktigt och inget att skämmas för. 

Kram A ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela