heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Leende

Publicerad 2013-11-11 16:11:43 i Allmänt

Fick lite sovmorgon i morse då jag skulle iväg på en återkoppling på fm. Så jag hann mysa lite med barnbarnet och plötsligt när vi pratar förtroligt med varandra så ger han mig ett enormt leende:) Gissa att jag blev glad:) Han är så bedårande söt. ❤️

Nu är jag på väg till Enköping får inte åka hem än på några timmar då vi har styrelsemöte i kväll och jag är ju sekreterare så det blir ju konstigt om jag inte dyker upp :) 
Kolla mitt blodtryck innan jag åkte hem och det låg på 174/97 både över och undertryck är för högt så får nog ringa doktorn :( 

Vi hörs snart igen om ni vill vågar och kan ❤️

Kram A ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela