heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Fängelse

Publicerad 2013-11-05 05:48:04 i Allmänt

Jag börjar tro att jag lider av en demenssjukdom. Jag kommer inte ihåg saker jag borde komma ihåg:( Som det här med kort till mitt körkort har jag totalt glömt bort igen, så fr.o.m. Lördag har jag inget att identifiera mig med. Helvete vad irriterande och inte får jag köra bil heller för då hamnar jag ju i fängelse:) Tur jag ska ta tåget till Linköping och inte bilen:) 

I natt har jag sovit mindre än 4 timmar så det här blir nog en kul dag. Fast det konstiga är att jag känner mig piggare idag än igår morse:) Kanske min melodi att sova så lite som möjligt, nä skulle inte tro det:) 
I kväll kommer tydligen min kära syster på middag alltid lika trevligt att träffa henne ❤️

Nu ska jag luta mig tillbaka lyssna på lite musik innan det är dags att byta buss i Uppsala. :) 

Ha en toppen tisdag alla härliga. 

Kram A ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela