heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Berest

Publicerad 2013-11-19 19:01:58 i Allmänt

Sen jag började jobba på Årstagården så har jag lärt mig att hitta jätte bra i Uppsala:) I dag har jag varit ute i Bälinge  hittar till Björklinge, vattholma, sävja, vänge, Örby hus.  Har nog varit på de flesta boende i Uppsala kommun har även varit utanför kommunen och handlett en arbetsgrupp i Knivsta kommun. Så att vara med i Uppsala demensteam gör att man blir ganska berest i alla fall i Uppsala:) 

Nu ska jag klocka mig när jag gör plankan ska bli spännande och se hur mycket bättre man kan bli på 14 dgr:) 

Vi hörs igen om ni vill vågar och kan :) 

Kram A ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela