heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Sven

Publicerad 2013-12-06 21:49:17 i Allmänt

Haft en väldigt lärorik dag och fått mycket nya idéer hur vi kan förbättra jouren:) Så kul att träffa så många kloka och kunniga tjejer/kvinnor. 
Och imorgon får vi ännu mera kunskap både av föreläsare och så ska vi titta på film:) 
Har ätit en god trerätters middag och nu är jag tillbaka i lägenheten jag delar med Johanna, men vart hon tog vägen det vet jag inte:) Men hon dyker nog upp förr eller senare. 
Snön ligger vit på backen och det blåser och allt är den där förbannade Svens fel :)) Han kunde väl ha hålt sig neråt i landet. Vi får väl se om vi kommer härifrån imorgon :) 

Förrätt 

Huvudrätt. Efterrätten glömde jag att fota den såg så god ut så högg in direkt:) 

Fy för det vita. 

Kram A <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela