heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Lugnet

Publicerad 2013-12-14 09:26:52 i Allmänt

Sitter i köket och njuter av lugnet som just nu råder här hemma:) Bara jag katten och hunden vakna och dom för inget liv i alla fall inte just nu:) 
Uppskattar dessa stunder i ensamhet där jag får tid att reflektera och fundera på allt mellan himmel och jord. 
Julen närmar sig med stormsteg och i år känner jag mig alldeles lugn och inte ett dugg stressad inför den. En skön känsla faktiskt :) Så länge jag får fira julen med dem jag älskar så löser sig allt annat. 
Mellan dottern med sin lilla familj kommer inte vara hemma på julen men vi firar när dom kommer hem i stället ❤️

Idag ska det bakas här hemma lussebullar pepparkakor och sen tänkte jag göra lite knäck det hör julen till:) 
Så jag ska nog ta och göra iordning degen nu :) 


Världens sötaste lilla tomte ❤️

Kram A ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela