heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Ler

Publicerad 2013-12-11 05:53:14 i Allmänt

Åh vad jag fick vårkänslor när jag gick till bussen i morse :) snön finns det inte ett spår av och det är plusgrader:) Nä jag gillar inte vintern:) Och om 11 dgr så vänder det då går vi mot ljusare tider så härligt. Jag vet att det är långt till våren och värmen men bara vetskapen om att det går åt rätt håll får i alla fall mig att le:) 

Jag vet inte riktigt hur jag ska få min dag att gå ihop har för mycket att göra och för lite tid. Att jag dessutom måste ge mig iväg på em i en handledning gör det inte lättare, men det löser sig nog och har jag tur kanske jag kan få låna bilen av min vän/kollega :) 

Önskar er alla en toppen onsdag. 

Kram A ❤️


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-12-11 07:00:49

läs texten några gånger under blogg 11/12 kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela