heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Kram

Publicerad 2013-12-12 05:58:06 i Allmänt

Ny dag med nya utmaningar:) 
Fick ihop schemat till slut igår, fick åka tillbaka till jobbet efter min handledning vilket jag från början hade tänkt jag skulle sluppit men inte mycket att göra åt. Lönerna för december skulle köras igår och hade ju inte blivit så populär på jobbet om kollegorna inte fått sin lön till jul:) Och får dom det inte nu så är det i alla fall inte mitt fel för jag har gjort min del :) 
Plus 7 visade termometern på imorse och jag är glad för det, hatar kyla:) 

Jag funderar på hur det gick för den stackars mannen igår? 
En annan sak jag funderar på är vart "reseledaren" tagit vägen han har inte kört bussen på länge han kanske har rest bort hi hi. 

Önskar er alla en toppen torsdag ❤️

Kram A ❤️❤️❤️

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-12-12 06:42:44

kraaam ha en jätte bra dag

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela