heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Jippi

Publicerad 2013-12-10 05:56:17 i Allmänt

Det far något vitt skit i luften idag och hela Enköping är vitt, och alla vet ju hur mycket jag älskar detta vita eller inte:) 
Men jag är glad i alla fall jag tänker som så att om det vita skitet inte stör mig så kommer jag inte skriva så mycket negativt om det:) Bra deal om du frågar mig:) 

I går kväll hade vi styrelse möte och Gud vad kvinnor kan prata:) Jag som då är sekreterare pratar inte så mycket utan försöker hinna med att skriva medans de andra pratar, fick skriva så pennan nästan glödde mellan varven:) 
Vi höll på till 21:30 igår och det är i längsta laget för mig, vill gärna hinna varva ner hemma en stund innan det är dags att sova. 
Men nu har jag lite jobb framför mig med att skriva rent protokollet och skicka ut det till styrelsen så dom kommer ihåg vad vi pratat om :) 

En vän till mig har gått ur tiden så det blir jordfästning inom en snar framtid. Som tur är kan den här vännen ersättas med en ny om jag bara tar mig till en affär och köper en :)) 

Önskar er alla en toppen tisdag :) 


Kram A ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela