heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Höga hästar

Publicerad 2013-12-09 16:28:10 i Allmänt

Kan bli galen på människor som tror att dom är lite för mer en alla andra. Men vet ni ingen är bättre än någon annan och ingen har rätten att sätta sig över en annan människa. Så kliv av er höga hästar och bli lite mänskliga så ska ni se att livet blir roligare både för er och oss andra :) 
Haft en ganska tuff förmiddag och att jag haft en veckas semester det fanns det inga spår efter när jag jobbat några timmar:) Men tack vare härliga medarbetare så blev dagen lyckad i alla fall. Jag tror att det är väldigt viktigt med sammanhållning och att man har roligt med sina kollegor annars skulle vi aldrig klara det tunga psykiska jobb vi har. 

Nu är jag på väg till ett styrelsemöte så det dröjer några timmar än innan jag får komma hem. 

Hoppas ni får en skön kväll. 


Kram A ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela