heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Första advent

Publicerad 2013-12-01 11:13:52 i Allmänt

Suttit i soffan och tittat på Nyhetsmorgon sen kl 8. Brasan värmer så skönt och en skönare start på dagen kan man nog inte ha:) 
Jag tyckte jag var så duktig och kom ihåg att köpa mossa till advents ljusstaken igår, men jag glömde totalt bort att köpa ljus så har inte kunnat tänt första ljuset ännu. Men ska in till Uppsala senare idag så får komma ihåg att köpa ljus då:) Förstår inte att mitt minne blivit så dåligt men det sägs ju att man blir som de man umgås med så där har jag nog svaret :)) 

Efter mycket velande om hur min jul ska se ut så har jag äntligen bestämt mig. 
Så nu har jag en plan på vad jag ska äta och inte äta på julen:) Jag vet att det är inte det du äter mellan jul och nyår som gör att du går upp i vikt. Utan det som du äter mellan nyår och jul:) 

Nu ska jag riva en garderob men först måste den rensas. Sambo vill vara med och rensa men tror jag gör det själv för att få bäst resultat. Han är så sentimental och vill spara på allt:) 

Ha en toppen söndag <3 

Kram A <3 

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2013-12-01 14:02:51

E det mitt fina minne du menar...? ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela