heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Arg

Publicerad 2013-12-10 21:08:43 i Allmänt

Idag blev jag väldigt arg och irriterad på dessa förbannade bussar. Jag har pendlat i över två år nu och för det mesta så finner jag mig i att stadsbussen aldrig kommer i tid. Men grejen är att det är alltid den bussen jag ska ta som aldrig är i tid. De andra stadsbussarna går på slaget utan några problem, men inte den jag ska med. Och det spelar fan ingen roll när på dygnet du åker den är sen oavsett. 
Jag tar första turen på morgonen och jag är den första som går på men inte ens då kan den passa tiden!!! Hur F..n svårt kan det vara? 
Idag var jag både hungrig och trött och det var väl därför mitt tålamod tröt och när buss efter buss går i tid och min ser man inte skymten av ja då blev jag arg. Efter 20 min kom den äntligen och busschauffören hade sån tur att hon som gick på före mig skällde ut han och fråga varför i helvete denna buss alltid är minst 15 min sen, han skyllde på trafiken men hallå alla andra bussar kommer ju i tid??? Och kl 05:20 då kan man F..n inte skylla på trafiken. Jag vet att man inte ska skälla på den stackars föraren men om dom nu har fått ett för tight kör schema så måste ju dom också säga ifrån. I vintras ringde jag till ul ett antal ggr och skällde och till slut räckte det med att jag sa hej så visste dom vem dom prata med:) Men jag blir tokig att det inte händer något och att jag måste planera att ta en buss som går en halvtimme innan jag egentligen skulle kunna åka för att det jämt är förseningar. Nä mitt råd är gör om och gör RÄTT!!! 

Har fått många förfrågningar om min "vän" som lämnat oss:) Jag trodde att man skulle fatta att det inte handla om en mänsklig varelse när jag skrev att jag skulle gå och handla en ny men några förstod inte det:) 


Kram A ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela